Skrivet den: 2012-09-25 Klockan: 23:55:32

Här ska det skapas rubriker

.....och jag tänkte skicka lite smuggelsprit över gränsen.
 
Herre gu, jag har sett Hollywoodfruarna på web-TV:n. Det skulle jag ju inte alls göra. Jag står över sånt tjaffs ;) Men så halkade jag in där förra veckan >>> och det var så trevligt. Ja inte programmet då utan själva sällskapet på Facebook.
Så nu gjorde jag det igen.
 
Uff hur ska detta gå?
Jag som inte ens ser nyheterna, ska jag börja prioritera sånt här?
Som att skratta lite.
Jag är förtappad ;)
 
MEN, det blir nog så att vi, nästa år, får ta och spela in Svenska Las Palmas-fruar här-i-från. Måste bara ragga lite sponsorer först ;)
 
 
 
 
 
Jag fick ju en glädjande leverans förra veckan >>>.
Jag fick ett paket av självaste Geisha-drottningen Meekatt och jag har lovat att skicka tillbaka lite kanarisk kultur och inget kan väl vara bättre än lite RUM.
 
Meekatt befarade dock att det skulle bli ramaskris-rubriker typ:
"Bloggmammor byter choklad mot sex......nej jag menar sprit."
Men det tycker jag lät bra. Svenskar är så prudentliga när det gäller alkohol. Tills de kommer hit ner och får se all billig sprit. Då blir de som galna...
Spanjorer är med kontrollerade på det planet. Men det får vi ta på min nya lista >>> framöver.
 
Nu gäller det bara att tre saker sammanfaller i morgon så ska rubrikerna snart få komma:
1. Att ungarna inte utmattar mig för mycket så att vi kan gå till posten.
2. Att posten har öppet när vi väl kommer dit.
3. Att kreditkortet inte lyser rött så här i slutet på månaden.
 
Men nu sover alla i huset och jag har spenderat kvällen med att se på kusar, pårökta biltvättare och en skämmig bff, vad DET nu är.
En sannerligen intressant dag.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Hahaha, underbara du! Jag är så glad att du hittat in på min Facebooksida så att du kan vara med i vår heta debatt på tisdagarna! Nu är det ju lite synd att du inte kan se det live - men du är i alla fall med!

Ja, jag kan riktigt se rubrikerna. "Meekatt - inte längre nominerad till Årets Bloggmamma. Ertappades berusad av smuggelsprit utanför dagis!" Hahaha.

Ja, alla svenska Las Palmasfruar!? Ni måste ju spela in en motsvarighet! Vi vill se era kusar också, haha. Jag flyttar ner så kan jag leka "Mindy" - din påtända BFF!

Stressa inte imorgon - jag har hela bag-in-boxen full! <3

Svar: Nu är det skickat. Nu vill jag se lite RUBRIKER:http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/september/har-har-det-varits-pa-posten.html Ja jag får VERKLIGEN fundera på det där med LP-fruarna. Kan bli något stort ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-26 @ 02:03:04
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: Justlikeacat

Haha! Nu kom jag själv på ännu en olikhet mellan Bolivia och Sverige!

I Sverige står öppettiderna på dörren i butikerna.
I Bolivia kan det stå stängt pga vattenfest. Och ingen info när de öppnar igen! Haha!

Oj oj oj vad jobbigt det skulle vara för mej att bo någon annanstans än Sverige! Men jag har ju hört att det finns flera och billiga lägnheter i Spaninen så man kanske kan köpa sig ett sommarställe ändå!

Alltid kul att läsa om dina upplevelser! kikar in snart igen!
Kram!

Svar: Billiga lägenhete HÄR? Då får du tala om vart för jag behöver också en. Och så kan vi spela in svenska Las Palmas-fruar tillsammans ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-26 @ 09:35:25
URL: http://blogg.amelia.se/justlikeacat/
Postat av: Åsa

Asså de där brudarna hahha. Gunilla = verdervärdig. Den enda som e bra e Sångpedagogen å Maria Montasami :)
Kram på di!

Svar: Sångpedagog? Den har jag inte sett till. Men så har jag ju inte sett så mycket heller. Får ta och titta ikapp så jag fattar något nu ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-26 @ 10:20:29
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: Justlikeacat

Ja billiga o billiga, de gick ju på en och en halv och uppåt.

Just nu fanns det ingen i las palmas på blocket men det fanns en himla massa i Torrevieja.
Vara Las Palmasfru hade jag annars gärna ställt upp på! :)

Svar: Är det blocket du tittar efter boende i Las Palmas. Det visste jag inte hade sånt. Fast där finns ju uppenbarligen det mesta.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-27 @ 11:29:32
URL: http://blogg.amelia.se/justlikeacat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0