Skrivet den: 2012-09-09 Klockan: 00:15:31

Här har det kommits hem nu

ÄNTLIGEN hemma!
Fy i sjuttsingen vad skönt att vara hemma.
Och att det bara är lördagskväll och inte söndag, så att vi har en HEL dag i morgon på oss att komma i ordning innan allvaret börjar.
 
 
 
Det är inte säkert att tvättmaskinen är av samma åsikt...
 
Jag är inte den som är den som propagerar att hemma är alltid bäst. För det kan vara väldigt bra borta också.
MEN....idag är det i alla fall så.
 
Nu ska jag hoppa i badet och tvätta av resdammet och sedan väntar MIN säng. I morgon är det nya tag som gäller. Och då ska tvättmaskinen och lite andra prylar få visa vad de går för.
 
God afton!
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Åh jag har med en massa tvätt att ta tag i idag :P Kalaset var urkul, skall blogga mer om det sen :-)

Svar: Alltid all denna tvätt ;) Jag har varit inne och läst om kalaset idag, så himla mysigt.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-09 @ 08:55:07
URL: http://madelein.se/
Postat av: AnneliH

Det verkar vara den stora tvättdagen idag :) Har också tvättstuga i dag...Jag saknar min tvättmaskin & tumlare. Alla är inte så noga med att göra rent efter sig..

Svar: Egen tvättmaskin och torktumlare är det bästa jag har....näst efter diskmaskinen då ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-09 @ 11:07:46
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Jenny

Haha ser precis ut som hemma hos mig. En massa tvatt i pasar. Visst ar det skont att komma hem men attans vad trist det ar med allt tvattande. Tvattmaskinen gar varm hemma hos mig idag....

Halsningar Jenny

Svar: Visst är det så med all tvätt. Skönt att höra att fler har en massa påsar väntandes på att få komma till skott ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-09 @ 12:29:27
URL: http://www.iwales.blogg.se
Postat av: Maya

Hehe... jag har tvättat 5 maskiner strandhandukar i helgen! Nu packas de undan tills nästa sommar ... eller? 25 grader i dag, kanske ska ha de framme ett tag till?
Kram

Svar: Ha dom framme lite till. Man kan ju ALDRIG veta ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-10 @ 20:42:41
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0