Skrivet den: 2012-09-08 Klockan: 16:40:10

Här har det fyndats

Det var det.
Dâ har jag varit iväg pâ loppis i Arginenguin och blivit lite fattigare och VÄLDIGT mycket rikare i saker ;)
 
 
 
25 euro tror jag att jag brände pâ tvâ timmar och dâ kom jag hem med:
Till mig:
2 klänningar
1 par skor
1 väska
 
Till Irma:
2 shorts
3 klänningar
1 mjukisjacka
1 jeanskjol
 
Till Älsklingen 2 par solglasögon och ett fodral.
 
Till Alexander:
1 Woddy-docka till.
Säkert 30 stycken blandade figurer och bilar.
 
Samt ett bling-bling skärp för magdans för utklädning eller annan sorts lek ;) Om jag ska klä ut mig till Shakira eller nâtt.
 
Nu är det bara att vänta pâ att Irma ska vakna sâ ska jag börja att städa och plocka i ordning. Sâ väntar det obligatoriska besöket pâ MacceD.
 
Det var det.
Sommaren är över......nja inte riktigt. Bara sommarlovet.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Wow, massor av prylar för nästan inga pengar alls! Jag måste börja gå på loppis! Fast allra bäst vore det ju om jag sålde grejor på loppis...

Svar: Ja det blev en STOR hög. Fast som du säjer så går det ju inte att bara köpa, man måste ju sälja av också. Mindre roligt ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-08 @ 22:02:46
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Maya

Åhh jag älskar loppisar och blir som tokig när jag kommer på en :P

Svar: Ja jag tror att jag har blivit beroende. Så kul att kunna handla verkligen billigt.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-10 @ 20:43:24
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0