Skrivet den: 2012-10-21 Klockan: 12:53:02

Här skyndar vi oss

...att smörja in oss och gâ till stranden. Det kommer smâ luddiga moln vid horisonten och "nâgra" har hört att det ska bli regn idag. I och för sig har vi befarat och tyckt detta i flera dagar nu och det blir aldrig nâgot.
 
Men man vet ju aldrig ;)
 
 
 
 
Âka sparkcykel är i alla fall nâgot av det som är mycket roligare i verkligheten än vad jag trott. Sâ det pysslade vi med igâr.
Kul kul.
Hoppas att jag brände nâgra kalorier ocksâ ;)
 
Nu fâr vi köra igâng här.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va underbart det där lät då!
Här är temperaturen bara någon plusgrad, har varit tråkigt väder hela helgen. Regn och rusk. Då tar jag hellre riktigt vinterväder istället för denna mellanperiod. Fast ska jag erkänna skulle jag inte ha något emot att bosätta mig utomlands denna tid på året och cirka halvåret framåt...

Ha en fin söndag!

Svar: Ja vilka lyckostar det finns som kan göra det, bo i Sverige när det är som vackrast och åka till solen när det är som jobbigast.
Yohanna i Las Palmas

2012-10-21 @ 13:28:17
URL: http://barbaskon.blogspot.se
Postat av: AnneliH

Heja,heja! Hade hoppats så att jag kunde smort in mig också :) men det är bara att vänta. Ha en fin dag på stranden!

Svar: Ja nu är det inte långt...hhmmmm, kvar innan du får smörja in dig ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-21 @ 15:57:28
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Anonym

Menså härligt att få bo i värmen! Ni ser ut att ha det riktigt mysigt:-)

Svar: Ja det är UNDERBART att ha sol året om och slippa höstdeppen. MEN så jag saknar Sverige ibland ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-10-21 @ 20:59:10
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Freja

Hoppas ni klarade er från regnet! Och vilket drama det blev av ditt inlägg om egentid! Häftigt ;-) Jag är ju som dig, jag lämnar helst inte mina barn till svärmor, vi (eller numer min man, jag lämnar inte mig själv till svärmor heller...) är alltid med för att kunna hantera det hon säger till barnen, eller hindra henne att köra bil med dem utan bälten... Ironi är inte lätt, och inte bloggen heller. Det finns de som alltid lyckas missförstå. Jag är i alla fall på din sida!

Svar: Jajjemen det blev inget regn idag. Jag vet inte om jag ska vara glad eller besviken ;) Och ja det blev ett väldigt hallabalo om detta med egentid. Mest så var det kul.
Yohanna i Las Palmas

2012-10-21 @ 22:47:25
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0