Skrivet den: 2012-05-30 Klockan: 00:00:49

En dag i parken

Jisses vilken dag det har varit.
Har varit på språng hela tiden.
Kanske inte så mycket jobb utan det är spänningen i kroppen när man är nervös som gör att man är helt slut efteråt.

Att ha hand om 200 ungar med spring i benen är inget som lämnar en oberörd efteråt.
All heder åt skolpersonalen.

Jag var ju på ut-flykt med Alexan-ders skolklass i dag och skulle hjälpa fröken med att se till så att ingen kom bort i viller-vallan.
Det gick inte så bra, en kom bort.
Men det ordnade sig till slut ;)

Och nu hänger ALLAS folkdräkter redo inför morgondagens Kanarie-dag. Vi ska försöka ta oss ut i vimlet i Las Palmas och prova på att vara lite folkliga och traditionella.
Vad?
Det vet vi inte än.
Men det finns mycket att välja på.

Men nu ett litet bildregn från mitt äventyr som hjälp-mamma på skolutflykt.
Jag tyckte att jag skötte mig bra och Guldklimpen verkade tycka det också.
Så jag ger mig godkänt på den fronten.

















Men nu är den här mamman trött och ska gå och lägga sig för att vara pigg och utvilad inför morgondagens familje-mys-helg-dag, en riktig onsdagslördag blir det ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: browneyedgirl

Härliga bilder du bjuder på =) Hoppas du har det bra. Kram så länge

2012-05-30 @ 07:44:09
URL: http://browneyedgirltjejen.blogspot.com
Postat av: RackarTuss

Men så ljuvligt att få vara med sitt barn en hel dag :)

2012-05-30 @ 08:46:35
Postat av: Marie-Louise

vad mysigt det där såg ut :) vilka mysiga bilder. Kram fina

2012-05-30 @ 11:55:03
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Vad härligt ni verkar ha haft det!

Feliz dia de Canarias!

2012-05-30 @ 12:36:17
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0