Skrivet den: 2012-03-27 Klockan: 12:03:20

Läkarbesök

Det blir inget roligt inlägg just nu, ni får roa er med Real Lifen så länge.

Jag sitter och väntar på att mina föräldrar ska komma med bussen och titta till Irma som sover. Jag ska nämligen gå till doktorn. Det halsonda har inte gått över och nu är där fullt med vitt också. Så jag tror att det behövs starkare doningar till detta. Starkare än the som för en gångs skull inte hjälper ett smack utan bara gör ont.

Jag ska passa på och fråga lite om detta varför vi är så sjuka så ofta och om hon kan göra en familjeundersökning på oss.
För ska det vara så här?
En vecka sjuk en vecka frisk.
Det är ju inte klokt.
Jag som äter så mycket grönsaker, frukt och motionerar. Jag borde ju vara frisk som en nötkärna och kunna bekämpa de flesta små rackar-virusarna som kommer hem från skolan.

Fast jag är ju övertygad om att det är det dåliga innomhusklimatet i vår lägenhet som är boven. Men det kan jag inte göra något åt just nu. Våren kommer att komma och torka ut skiten, hoppas jag ;)

Japp. Så nu sitter jag här och väntar. Eller rättare sagt, jag ska lägga mig på soffan.
Får återkomma senare.
Nu är jag klen ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej sötis :)

ja, jag tror att det är inomhusklimatet..och det försvinner inte av sig själv heller, fast våren kommer.

Finns det fukt finns det mögel och det behöver ju saneras för att försvinna :(

Men jag hoppas det inte är så, utan bara att ni har haft otur med sjukdomar just nu..



Kanske kan ni anlita ngn som kommer och undersöker lägenheten?



Önska jag kunde ordna ett nytt boende till er :)

Stor kramis



2012-03-27 @ 14:17:07
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: AnneliH

Usch vad jobbigt för Er!

Hoppas du får bra doningar som hjälper nu.

Ha det gott & krya på Er!

Kram!

2012-03-27 @ 14:55:12
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Freja

Jag skulle oxå behöva få en utredning gjord, snart har jag gått med svullen hals till och från i ett år... Inte alls kul att aldrig få känna sig riktigt frisk, skickar en massa "krya på dig" till dig!

2012-03-27 @ 18:47:56
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Hanna

Hoppas du fick en dunderkur som gör att du blir av med skiten en gång för alla! Krya på dig! kram

2012-03-28 @ 10:08:33
URL: http://mamzter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0