Skrivet den: 2012-06-28 Klockan: 14:37:30

När det inte fungerar

Jag blir tokig.
När det inte fungerar och jag dessutom har bråttom, ja då blir jag inte att leka med ;)
Saker som man ska använda måste ju vara lätta att förstå, annars så blir de ju bara liggandes.
 
 
Jag tog en bild igår med mobilen. Den vill jag nu ha in i datorn och redigera, så jag kan lägga upp den på bloggen.
Det brukar ju bara vara att tjoffa in USB-kabel så löser det sig.
Men icke då.
Det är något annat som måste göras först och jag vet inte vad. Nu-för-tiden så kommer ju alla tekniska prylar med en PYTTE-litet instruktionshäfte där det inte står någonting. Resten får man ladda ner från nätet :(
 
Så nu hinner jag inte mer för jag måste laga lunch medans Irma sover, så vi kan äta direkt när hon vaknar och ge oss ut på äventyr.
Det är ju torsdag och Älsklingen kommer hem sent. Så då vill jag inte vara hemma ensam instängd med två monster ;)
 
Får återkomma senare och berätta om det där som jag skulle berätta och visa.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Hoppas du tog dig ut på äventyr med de små monstren ;-)

Svar: Javisst kom vi ut. Gick inte att vara inne med dem. Irma började tjata om att gå till parken redan när hon vaknade ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-06-28 @ 22:21:50
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Anna

Nu blir vi ju nyfikna!

Kram

Svar: Ha ha det var inget superspännande. Bara en massa färgprover till Irmas rum ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-06-29 @ 13:17:21
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0