Skrivet den: 2012-06-22 Klockan: 14:59:12

Midsommarsfredagsvägning

Vad konstigt.
Jag blev alldeles klen.
 
Nu på morgonen så fick vi ge oss av tidigt med bussen till långt-bort-vårdcentralen för att ÄNTLIGEN få ta prover på mig och Alexander angående våra halsar.
 
På fastande mage naturligtvis.
 
På en och ½ timme så var vi fram och tillbaka och hade pyttsat in Alexander i skolan igen på skolavslutning. När jag kom hem med mig och Irma så var jag alldeles skakig i kroppen. Jag hade tänkt ta vanliga morgonrundan men fick inse att jag behövde äta frukost.
 
Vad konstig jag känner mig nu.
Det blev inte senare än vanligt. Jag har inte stressat mer än vanligt. Ändå känner jag mig som att jag inte ätit på två veckor, och det HAR jag ju ;)
 
Så mycket blod tappade de ju inte ur mig så att man kan skylla på det...
 
FREDAGSVÄGNING
+, -, 0 kg.
Och det får jag väl anse vara okej. Man kan inte köra glass, kebabrulle och kommande mensvecka på samma gång och tro att man ska gå ner.
Jag är nöjd, för en gångs skull ;)
 
UTVÄRDERING
Veckan har varit helt normal. Inget konstigt alls. Förutom utsvävningen i onsdags då med glass och utemat. Men annars inget speciellt.
Morgonrundorna har gåtts.
Maten har lagats enligt modell.
Och frestelser har undvikits.
Jag har egentligen ingenting att kommentera. Kanske att jag skulle ha fortsatt med föregående veckas sopp-tradition på kvällarna.
Det var en bra vana.
 
Det var denna veckan.
Morgonrundor - Check!
Mat - Check!
Plankan - OMÖJLIGT ;)
Och 3,0 kilo kvar till målet.

Hur har det gått för er?

/Y
 
PS Nu fortsätter vi här att packa ihop oss inför resan till sommarstugan. Men först lunch hos svärmor.
Glad midsommar på er och dansa lugnt ;) DS

Kommentarer
Postat av: Freja

Önskar dig en trevlig midsommar! Jag laddar för att den här sommaren ska bli min hälso- och energisommar, få se hur det går...

2012-06-22 @ 21:53:01
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Anna

Tycker du är jätteduktig!

Kram

2012-06-23 @ 11:17:34
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0