Skrivet den: 2012-01-07 Klockan: 00:28:07

Jättetrött!

Jag får be att tacka för mig och gå och lägga mig.



Dagen har varit rolig men INTENSIV.

Först så var det paketregn hemma hos oss och iordningställande av ungar och föräldrar.
Sedan paketregn hos svärföräldrarna med kusin och Älsklingens syster i grannhuset.
Fika med typiska Rosconen (förklaring kommer).
Ivägåkning för att lunchning uppe i bergen.
Nästa pektregn och fika hos födelsedagsfastern till Älsklingen.
Hem och isängstoppning av bebis samt tröstning och lugning av otröstlig 4-åring som ville vara uppe mitt i natten och leka med leksaker.

Och nu sitter föräldrarna i soffan och jäspar ikapp.
God natt på er.
Jag får återkomma i morgon.
Nu har vi en hel helg på oss att plocka i ordning efter jul, nyår och trettondag. Samt förbereda oss på nystart av skola, jobb och "operation fettsanering" på måndag.

/Y

Kommentarer
Postat av: Ann-MarI

Oj vad mycket festligheter - fast det känns nog som om det vore kul och vettigt att verkligen fira när man en gång gör det. Eftersom fredagen var arbetsdag och julafton var på lördag, kändes det nog lite snopet här. Han liksom inte börja innan det var över :)

Vila ut!

Kram

Ann-Mari

Postat av: AnneliH

Vad trevligt ni verkar ha haft det! Härligt!

Här var det lugna gatan.

Önskar jag var på ön NU! :)

Kram

2012-01-07 @ 10:43:12
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Gud så roligt det låter!! :) Ser fram emot ett mer ingående inlägg med förklaringar till allt :)



Kram

2012-01-07 @ 10:43:30
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: gunsan

Vilken härlig bild på dig;))



kramizzzzz

2012-01-08 @ 20:53:50
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0