Skrivet den: 2012-04-20 Klockan: 14:22:42

VIP-kort hos doktorn

Dâ var vi tillbaka igen frân ett besök hos doktorn.
Ja vi var där idag igen. Vi borde fâ ett sânt där klipp/VIP-kort nu sâ att vi fâr gâ före i kön eller fâ sitta i väntrums-loungen eller nât.
Synd att de inte kör med sâdant pâ  vârdcentralen. Det kanske skulle bli roligare att gâ dit dâ. Fast de behöver väl inte piffa upp sitt rykte. De har ju redan kunder sâ att det svämmar över.
Kanske nâgot som kunde skrämma bort en del....
;)

Jo Alexander vaknade klockan 6 idag med ett FÖRSKRÄCKLIGT halsont, efter att Irma levt rövare hela natten och typ vaknat varje timme.
Fast hos Irma hittade jag en ny tand.
Alexander fick jag ta till doktorn.

Sâ det blev att stänga av mobilalarmet och ligga och oroa sig i sängen tills det blev dags att gâ upp.

Jag tog honom till doktorn eftersom jag själv är som jag är i halsen och för att det är fredag idag. Normalt sett skulle jag ha väntat lite för att se om det ändâ inte var bara lite vanligt halsont. Men pâ en fredag sâ vill man inte vänta, för dâ âterstâr bara slum-akuten pâ lördagen OM det skulle bli värre.
Nu gjorde de en halsodling pâ vârdcentralen och vi fick svart pâ vitt att det inte var nâgra bacilusker som behövdes penicillinas.

Nu känns det lugnare.

Sâ vi har "ledig" fredag här idag och ska straxt gâ iväg till svärmor för veckans borta-lunch. Sâ väntar veckans handling och sâ är helgen här.

Trevlig fredag!

/Y

Kommentarer
Postat av: Petra

neeeeeh - vilken tokig start på fredagen och helgen - hoppas det går snabbt över för nu får ni inte vara sjuka mer ;-D



Kram

2012-04-20 @ 17:58:20
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag önskar oxå att jag fick gå iväg och äta lunch varje fredag :) Det vore underbart!! :)



Ha en fin helg och krya på er alla nu



Kram

2012-04-20 @ 23:11:43
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Freja

Krya på er!

2012-04-20 @ 23:26:50
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0