Skrivet den: 2012-04-12 Klockan: 12:37:34

Senarelagd sammanställning

Alltsâ här sitter jag idag.
Och satt hela kvällen igâr.
Efter att vi kom hem ifrân att ha börsökt att byta till en HEL skrivbordsstol till Alexander. Den som vi ville ha fanns inte.
Och efter att ha bytit datormackapären för tredje gângen.
Det fungerar fortfarande INTE :(
$%&Ç¿//$%# - kan man lugnt säja.



Jag vet att det är torsdag idag, veckans värsta dag ;)
Och att sammanställningen av Real Lifen skulle ha gjorts igâr. Men jag mâste fixa detta först innan jag kan koncentreara mig pâ annat. Det, problemet, hänger som ett plâster pâ mig och lâter mig inte tänka pâ nâgot annat.

Problemet:
Vi ska byta internetleverantör till fiberkabel och billigare räkning hade vi tänkt men datorn började krângla när den nya, snabbare internetuppkopplingen blev installerad. Windows crashade hela tiden.
Jag böt tillbaka till den gamla, inga problem.
Provade den nya, windows crashade :(

Nu säjer den nya internetleverantören att jag mâste köpa mig en ny adapter för trâdlöst nätverk, för det är den som krânglar.
Och det är den som jag inte fâr att fungera, adaptern.
det ska bara vara att shoffa in den i datorn sâ ska den hitta alla tillgängliga nätverk som finns i huset.
Men den är död.
Fast den lyser.
Nâgot är mysko här och jag hittar inte vad. Och killen i chathjälpen hittade inte heller igâr och nu vet jag inte vad jag ska göra.
Jag mâste ju lösa det förbenade problemet och fâ sakerna att fungera.

Suck!

Jag ska fortsätta att fösrsöka här men âterkommer ikväll med sammanställningen. Om inte sâ fâr jag göra den pâ den bärbara som har kopplat upp sig pâ den nya linjen helt problemfritt, peppar peppar.

Men nu hinner ju alla ni som vanligtvis brukar glömma bort att skicka in, skriva ocksâ ;) >>>

/Y

Kommentarer
Postat av: Tina

Usch vad tråkigt det är när det strular. Datorer ska bara funka tycker jag. Hoppas det löser sig. KRAM!

2012-04-12 @ 14:02:26
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: Jenny

haha - jag förstod PIKEN och har nu mailat ett inlägg jag med ! :) kramkram

2012-04-12 @ 17:20:55
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.se
Postat av: Anonym

blä för strul hoppas att det har ordnat sig nu å du haft en mysig kväll,kramen

2012-04-12 @ 21:25:37
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0