Skrivet den: 2012-04-19 Klockan: 12:23:52

Rädd för att gå till doktorn

Idag är det torsdag och en dag som många saker ska hända. Mycket ska klaffa om det ska sluta lyckligt. Och Älsklingen jobbar ju sent som vanligt på torsdagar. Visserligen har han inget möte men det står på listan att ta lastbilen till stortvättning. Och det sker ju utanför arbetstid, som allt som inte har med dela ut varor att göra.
Så går det till här :(




Först så ska jag i väg till doktorn nu. Svärmor kommer över och sitter här en stund, för den enda lediga tiden som fanns var när Irma ska sova. Och detta med att gå till doktorn brukar ju ta runt en timme. 55 minuter i väntrummet och 5 inne hos doktorn. Så då kommer det att krocka med hämtningen av Alexander i skolan.
Men det kan inte hjälpas, till doktorn måste jag gå.
Tar det för lång tid så får jag väl gå iväg och hämta Guldklimpen. Det är inte mer med det.

Ja jag måste gå till doktorn IGEN. Nu har jag haft halsont i en vecka utan förbättring, snarare försämring. Halsont igen efter att ha varit frisk under påskveckan, inget mer.
Det är ju inte normalt. Så ska det ju inte vara.
Något är ju fel. Det fattar ju jag också och det gör mig lite orolig.

Tänk om doktorn gör en undersökning och de hittar något som jag inte vill att de ska hitta.
Så börjar tankarna att fara och vipps så får jag ångest i hjärtat och tårarna kommer upp i ögonen när jag snuddar vid mardrömmen om att inte få vara där när mina barn växer upp.
Inte tänka så.
Tänka på något annat.

Ja alltså först så är det doktorn med svärmor som barnvakt och förhoppningsvis hinna hämta Guldklimp i skolan.

Så kommer internetkillen och ska hämta alla aparater eftersom vi ska byta internet- och TV-leverantör. Det som startade hela härvan med datorproblemen. Och aparaterna skall kopplas ur och allt ska fâs att fungera EFTERÂT.

Och så ska även betal-dator-killen komma på eftermiddagen och kika på vår dator och försöka att lista ut varför den beter sig så tokigt som den gör. Det har gått snart 2 veckor och jag har inte lyckats lösa problemet. Det har heller inte internetkillen lyckats med samt supportavdelningen på företaget där jag köpte internet-anslutnings-mackapären.
Så nu blir det att vackert betala ett proffs för att lösa problemet :(

Och så kommer säkert de där farbröderna som var här och lämnade ett blad här-om-dagen och ville snacka om varför Gud inte gör någonting när det finns så mycket ont i världen. De farbröderna brukar alltid dyka upp när det är som mest körigt och jag har inte hjärta att skicka dem dit pepparn växer. ;)

Men nu kör vi igång här och hoppas att allt löser sig på bästa sätt.

/Y


Kommentarer
Postat av: Tina

Lycka till med allt idag gumman! KRAM!

2012-04-19 @ 13:39:09
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: Eva

Hej!

Kanske är jag ute och cyklar men tänker på ditt inlägg om möglet ni har/haft i sovrummet. Googlade på mögel och detta var första träffen, finns kanske bättre sidor. Men kolla symptomerna, halsont en av dem. Kanske något att fundera på?

http://blacktoxicmolds.com/sv/mold-symptoms.php

Krya på dej!/ Kram Eva

2012-04-19 @ 17:57:03
Postat av: AnneliH

Hualigen! Hoppas allt slutar lyckligt :)Kramar!

2012-04-19 @ 18:13:15
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Freja

Hoppas dagen gått bra!

2012-04-19 @ 20:11:00
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Allt kommer gå så bra så <3 Jag håller mina tummar för dig <3



Nej väskor kan man aldrig ha för mkt av :) Jag älskar dem.. men jag älskar skor precis lika mycket oxå :)



Sänder över ett par omtänksamma kramar och hoppas att allt gick vägen idag <3

2012-04-19 @ 20:50:13
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Kul med sammanställningen, jag skall kika lite mer noga imorgon. Är helt slut efter en lång dag :-)

2012-04-19 @ 23:16:37
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0