Skrivet den: 2012-04-22 Klockan: 00:49:22

Idétorka

Jag har funderat och funderat hela dagen och det är ibland inte sâ bra. Ibland när jag funderar FÖR mycket pâ saker och ting sâ lâser det sig och det blir varken hackat eller malet i besluts-tagande-processen.

Jag har funderat pâ om vi ska âka pâ kalaset i morgon och inte kommit fram till nâgot bra. I alla fall sâ âkte vi och köpte födelsedagspresent - i fall att.

Och jag har funderat pâ veckans Real Life och vad den ska handla om och inte heller där kommit fram till nâgot som jag är nöjd med.
Det är inte sâ att ideérna har tagit slut, det är bara det att jag inte kännt nâgon speciell entusiasm inför nâgot av de förslag som jag presenterat för mig själv.
Och inte blir det bättre för att jag funderar extra hârt dâ ;)

Nâgra ideér, förslag, tips?


I stället för veckans upplägg sâ bjuder jag pâ en bild frân förr och gâr och sover pâ saken i stället. Kanske kommer svaren till mig i sömnen.

Fotbollen gick ât skogen för Älsklingens lag, sâ bilden är nâgot missvisande. Men Guldklimpen är densamma, bara nâgra âr äldre, tvâ kanske.
Tänk vad tiden gâr...

/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0