Skrivet den: 2011-09-01 Klockan: 20:07:46

Utgång, jajjemen!

Kommer precis hem från fett-brännar-turen, som jag idag tog EFTER veckohandlingen istället för att vänta tills ikväll tills ungarna somnat.

Och det var tur. För mitt under rundan så ringde en kompis och frågade om jag ville hänga med ut ikväll.

De har visst nåt sommar-koncept nu i Gamla stan.
Tapas och drink 2 euro.
Som hittat!

Man får alltså något att äta och något att dricka för bara 20 spänn.

Hänger jag på?
Jajjemen.
Fastän jag frågade faktiskt Älsklingen först om  det var ok.
Och jag ska faktiskt lägga ungarna först.

För det är bara mellan 20-22. Så jag kommer lite sent, efter att ungarna knoppat in. Och så kommer jag ju inte tillbaka så sent att det är risk att jag kommer vara bakis i morgon.
Nej det är ju vanlig jobbardag i morgon.
Både för konstorsråttor, lastbilschaffisar och hemmafruar.

Jiiiiii!
Jag ska gå ut.

Vad ska jag ha på mig.....

/Y

Kommentarer
Postat av: Linn 22, mamma till William

Hej! Var roligt att du hittade in till mig. Ja visst känns det helt galet att inte ha de små liven i samma rum som en själv på nätterna. Om du hänger kvar på min blogg så kommer jag under helgen uppdatera om hur hans rum kommer se ut. Nu har vi grundmålat första gången. Undrar hur lång tid det kommer ta innan man kommer sova ordentligt och har vant sig vid att inte sova bredvid token. Jag ammar honom fortfarande på nätterna och nu när han är 1år känns det som att det är dax att sluta med det.

Hur är det att bo i Las Palmas som svensk blev jag ju nyfiken på nu. Ha en härlig helg!

/Linn

2011-09-01 @ 22:08:30
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com
Postat av: En samlingssidor för läsplattor

Bor du i Las Palmas året om?

2011-09-02 @ 00:54:50
URL: http://www.lasplatta.se/
Postat av: Helene

Va kul att gå ut = ))

Visa outfiten sen...

Ha så kul !!

Kram Helene.

2011-09-02 @ 11:53:37
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0