Skrivet den: 2011-09-21 Klockan: 23:27:41

Sammanfattning av Real Life frukost

Oj vad tiden går, redan kväll. Och jag som lovade Real-Life-frukost-sammanfattningen till i eftermiddag.

Vi var ute och cyklade.

Måste ju lufta ungarna så att de faller som trötta stockar i sängarna sedan.
Det gick lite si och så med stockarna. Får lufta lite mer ansträngande i morgon.

Men nu till frukostarna.
Tack så mycket för alla kommentarer men det var bara TRE modiga som vågade lägga ut en bild.
Eller ska man tro att det var för att resten inte hade hunnit vakna ordentligt och kom ihåg kameran vid frukostdax?

Bra jobbat i alla fall. Så kul att se och höra era åsikter om frukosten som ska vara dagens VIKTIGASTE mål.

Madredetres
: Hade dukat upp ordentligt här ser jag. BÅDE maskeradkatalog OCH bägge fjärrkontrollerna till frukost. Det var avancerat. Dock klagar hon på att det inte fanns några grönsaker hemma för att "pynta" smörgåsen med.
Sånt tjaffs är överkurs bestämmer vi, tycker jag ;)

Anna: Hade dukat upp på nyputsad bricka framför datorn och något som ser ut som....telefonen?
Men vad skådar jag?
Ligger verkligen gurskivorna på en exakt rak rad?
Det får du bakläxa på till nästa vecka Anna ;)

Annelie: Åt turkisk yoghurt med något som ser ut som solroskärnor och torkad papaya. Det ser väldigt avancerat ut för att vara real life tycker jag ;)
Eller också så är hon bara en VÄLDIGT duktig fotograf.

Nästa vecka så kör vi igen med då från ett annat hörn av livet.
Håll utkik runt måndagskvällen så lägger jag ut en brasklapp om vad det är ni ska visa upp som det VERKLIGEN är.

Nu, en god natt och:
Middag, läggning av ungar, fettbrännartur, dusch (dagens andra), middag och nu blogginlägg - CHECK!

/Y


Kommentarer
Postat av: Annelie Esséus

Kul! Vilken rolig idé!

2011-09-22 @ 03:17:31
URL: http://esseus.se
Postat av: Anna

Hmmm, bakläxa för min del... Men kan erkänna att hag aldrig skulel klara av att lägga gurkbitarna huller om buller... lite ordning vill jag ju faktiskt ha!



Väntar med spänning på nästa uppgift!

2011-09-22 @ 06:29:29
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Marie-Louise

hahaha vilken rolig grej du gjorde av det hela :) Väntar med spänning på nästa utmaning, så får vi se om jag vågar vara med då. Kram

2011-09-22 @ 08:43:23
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lovar att vara med vid nasta utmaning!!! Ar ju en superrolig idé. Real life ar faktiskt bra mycket roligare an alla dessa fejkbilder man ser pa alla bloggar. :)



En som langtar till nasta utmaning!

2011-09-22 @ 09:47:58
URL: http://iwales.blogg.se/
Postat av: CJ

Åh men vad roligt att du kikade förbi. :) Ha en trevlig kväll!

2011-09-27 @ 19:16:17
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0