Skrivet den: 2011-11-05 Klockan: 20:24:48

Stegrapport 4

Nej men, nu blir jag riktigt rörd.
Trodde ni verkligen att jag hade gått så mycket steg på morgonen?
Tror ni VERKLIGEN att jag är SÅ duktig.

Nej men visst vat det så att det bara var ett skämt.
Jag glömde att nollställa räknaren på morgonen innan jag gick ut och stegade på i godan ro utan att veta om missen.
När jag kom hem och tittade på räknaren så blev jag fundersam.
Kunde detta vara möjligt?
Men det kunde det ju inte.
Det verkar troligare att jag glömt att nollställa den innan jag gick ut.

Men det var INGEN som reagerade på det. Ingen elak kommentar om att detta kunde minsann inte vara möjligt.
Ni måste tro bara gott om mig ;)

Den VERKLIGA stegrapporten är så som följer.

ONSDAG:


Helt vanlig dag med skollämning, morgonrunda, skolhämtning och kvällsrunda.
Som vanligt.


TORSDAG:


Skollämning, morgonrunda, skolhämtning och sedan gång till närmsta shoppingcentrum där vi shoppade hela eftermiddagen. Efter även hemgång från centrumen så var jag så trött att jag hoppade kvällsrundan. Jag var ju redan uppe i 23.000 steg.


FREDAG:


Vanlig dag + veckohandling på eftermiddagen. Jag går till matvaruaffären för att handla och så kör Älsklingen hem varorna i bilen medans jag stegar vidare på en prommenix. Allt för att INTE behöva gå ut igen på kvällen. Nån måtta får det vara, det är ju faktiskt fredag.


LÖRDAG:
Idag alltså och det är INTE färdigstegat än. Men man måste alltså dra bort gårdagens steg; minus 20.171 steg.



Morgonrunda och sedan bil upp i begen för en grillfest. Inte många steg i det. Men nu ska Älsklingen och jag åka på hotell och gå ut och äta middag. Det kanske blir några steg på stan.
Om jag kommer ihåg att ta på mig räknaren ;)

Nu drar vi iväg.
Men jag tar med mig den bärbara. Det finns wifi på rummet så då kanske vi kan köra LIVE från romantisk hotellnatt.
Vem vet.
Håll utkik ;)

/Y


Stegrapport 1, 17-22 oktober >>>
Stegrapport 2, 23-27 oktober >>>
Stegrapport 3, 28 okt.-1 november >>>


Kommentarer
Postat av: Freja

Vi stegräknar på jobbet, men jag kommer aldrig upp i dina siffror, du vandrar på bra!

2011-11-05 @ 22:04:23
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0