Skrivet den: 2011-05-26 Klockan: 23:17:23

I morgon fredag

Skall straxt gå och lägga mig. I morgon är en stor dag.
Alexnaders skola ska fira kanarie-dagen med sång och dans-uppvisning. Och vi föräldrar är inbjudna att komma och se.
I klädda kanariska folkdräkter.

Därför kommer jag inte att blogga något i morgon bitti.
Jag är på kalas!

Återkommer så fort jag kan med bilder på oss och på uppträdandet.
Som mamma har jag fått i uppdrag att göra kanarisk salt småpotatis till ett matstånd som de ska ha efter uppträdandet.

Nu, en god natt!

/Y

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Låter som ett mysigt firande, hade det varit närmre hade jag kommit till matståndet, för dessa saltpotatisar är ju sååå goda :-) Kram

2011-05-27 @ 05:55:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vad trevligt det låter. Åh kanarisk saltpotatis, så gott. Recept tack :) Det är säkert enkelt att göra/koka fast jag vet inte hur man gör. Kanske har du receptet, ska leta lite här på bloggen. Kram

2011-05-27 @ 16:45:07
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0