Skrivet den: 2011-03-10 Klockan: 00:21:53

Löööööve ♥ ♥ ♥

Jag hade planerat att sätta mig här efter middagen och skriva en massa inlägg och bland annat berätta om lördagens akutbesök, stora karnevalståget och dagens öronundersökning.

Men vet ni?
Jag fastnade framför TV:n och en hederlig amerikansk löööve-film.
Det är så härligt att se sånt skräp ibland och bara slappna av och drömma sig bort till drömprins, perfekta kroppar och lyckliga slut och en kärlek som övervinner alla svårigheter. Ja inte för att det finns några sådana i filmens slut men ändå.

Där finns inga snoriga näsor, hängiga bilringar eller tråkiga vardagar. Allt det som finns i mitt liv just nu.
Bara att drömma sig bort.
Jag vet att sådana filer är skräp för hjärnan och att livet inte går till på detta sätt.....men ändå. Det är så sött.

The perfect man eller som jag såg den El hombre perfecto på spanska såklart.

Och här så skulle det naturligtvis komma ett klipp från youtube men ibland är det som förgjort att få till det.
Ni får klicka på länken istället, helt enkelt.
>>>http://www.youtube.com/watch?v=QtLXpe4e4xk

En helt vanlig amerikansk kärleksfilm som bara gör en så härligt glad. Och så är ju snyggingen Mr Big från SATC med.

Nu en god natt!

/Y


Kommentarer
Postat av: yaiza

Alla kvinnor behöver lite lööööv fimer ibland, för att kompensera upp att våra män oftast inte tar oss med storm lika mycket som vi vill :)

att drömma sig bort en stund eller två och komma tebax med ett brett leende och strålande humör kan juh aldrig skada :)

2011-03-10 @ 09:25:57
URL: http://www.metrobloggen.se/yaiza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0