Skrivet den: 2011-03-01 Klockan: 23:06:05

INTE bloggpaus...

Jag lovar, jag har INTE bloggpausat. Det har bara blivit så mycket nu på dagarna och trött på kvällarna.

Jag ska bums i säng för ögona går i kors så det blir inget skrivet ikväll heller.

Och i morse så fastnade jag och läste bloggar framför frukosten istället för att skriva. Och svarade på lite mail och lite GC-frågor (kommer snart), istället för att blogga. Och VIPPS så hade Irmas sov-timme gått och det var fullt ös igen.

Och hämta "Ongen" från skola.

Och laga lunch.

Och äta lunch.

Och på em åkte vi iväg för att leta karnevals-kostym till Alexander och ny bilstol till samme herre. Och nu kom vi hem sent IGEN.

Nu har jag två dagars shopping att packa upp, jättedisk, jätteberg med smutstvätt osv.

Och i morgon ska vi troligtvis fortsätta letandet på den optimala karnevalskostymen till A. + att jag måste sy en till, till skolans karnevalståg på fredag, de ska vara matroser...

Men nu måste jag isäng. Vem vet, Irma kanske vill äta bara 100 gånger i natt. Men man måste vara beredd.

God natt!
/Y

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Dagarna rullar alltid på när man har två små ... vet hur det är! Här hemma finns också ett tvättberg som ska tvättas Hoppas att du hittar en liten lugn stund som du kan sätte dig ner med en kopp kaffe!

Kram

2011-03-02 @ 07:43:24
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack snälla, vad gullig du är. :-)

Ibland blir det så att man har för mkt att stå i, kramar!!

2011-03-02 @ 08:00:54
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: cecce

ha ha...känner igen det där med att fastna framför datorn! Hur lätt är det inte? Å sen räcker tiden inte till för något annat:-)

Sömn är också en bristvara...helt klart:-)



Hoppas du har en fin onsdag!



Kram

2011-03-02 @ 09:37:47
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0