Skrivet den: 2011-03-28 Klockan: 22:51:23

God Natt!

Jag ska verkligen gå och lägga mig nu, kl 21:45. Det får jag.

Vanligtvis brukar jag fastna här framför datorn på kvällskvisten och läsa bloggar och skriva lite hälsningar. Idag gör jag inte det. Jag ska gå direkt i säng.

Vi har haft ett par jobbiga veckor nu med mycket vaket på nätterna. Och inte blev det bättre med sommartiden heller. Den ställer verkligen till det i rutinerna...

För ett par veckor sedan så hade Irma ett par (2) nätter som hon vaknade bara två gånger på, vid 1 & 4. Så jag kände mig nästan tillbaka på banan. Men så kom en förkylning och trassel och nu är vi tillbaka i 1-2-timmarsintervallet + att hon nu vill sova nära nära mig och slå kullerbyttor i sängen. Hon kanske kan sova görandes det men jag kan inte det.

Hur som helst.
Jag känner mig lite darrig, för inte kunde jag passa på att sova förmiddag med henne heller idag. Så nu ska jag faktiskt gå och sova.

Jag kommer tillbaka i morgon.

God natt!
/Y

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Eftersom det är så sent,

och du redan gjort kväll

önskar jag en god natt

och tassar härifrån igen.

Återkommer imorgon istället ;-)

2011-03-28 @ 23:47:05
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Typiskt att dom ska bli sjuk efter att dom börjat sova bra .. här hemma har Tore börjat sova bra (vaknar 1-2 ggr vilket känns ok, vi har varit inne i varannan timme här med). Hoppas att det är något som håller i sig .. för man känner nu att man har massor med timmar att ta igen. Igår gick jag faktiskt och la mig redan klockan åtta ;)



Hoppas att ni haft en bra natt!

Kram

2011-03-29 @ 07:44:38
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0