Skrivet den: 2011-03-31 Klockan: 11:09:33

Gissa vad?

Irma sov hela natten i natt!!!
April april.....nej det var ju inte idag det. Får hålla mig lite till med det skämtet.

Ja, för det känns nästan som ett skämt nu, dessa skitnätter. Tror att jag har varit vaken hela natten i natt. Jag är så trött på detta så jag skriver inget mer. Detta ämne är slutavhandlat. Jag märker ju att jag bara upprepar och upprepar mig. Tro mig, när hon sover en hel natt, eller bara ett par timmar på raken (jag är inte kinkig, kräver inte mycket nu för tiden) så skriver jag om det.

Just nu känns det bara som om jag tänker på sömn och att få sova. Livet måste innehålla mer saker....eller. Minnet sviker mig.
Jag ska i alla fall gå och lägga mig en sväng när lilla donnan behagar sova förmiddag. OM hon behagar...

Så hör ni inget mer från mig nu på förmiddagen så ZZzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Sofia

Man kan ju bli helt tokig i huvudet av att inte få sova ordentligt. Jag hoppas att du ligger sover just nu och får sova länge :)



Jag önskar dig en fin torsdag!

Kram Sofia

2011-03-31 @ 11:22:52
URL: http://www.hildashem.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Det är så jobbigt när ens små inte vill sova! Äntligen har Tore haft några bra nätter. Men det konstiga är att min kropp har reagerat på att bli tröttare då?! Mycket vill ha mer kanske ..



Hoppas att din lilla prinsessa kommer på att skönhetssömn är ett måste!



Kramar

2011-03-31 @ 12:53:17
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Marie-Louise

Sömn är ju så viktigt, tänk om de små liven kunde förstå det. Eller ja dom förstår det fast då är de inte små längre, utan tonåringar. Då sover dom kan jag lova ;)

Just sömnbrist är nog det värsta faktiskt, man/jag blir ilsk och tvär av det. Och går det inte över barnen så går det ut över maken :(

Hoppas du fick sova lite nu på förmiddagen. Kram

2011-03-31 @ 15:10:37
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Annelie

Shit vad jobbigt det är när man inte får den sömn man behöver. Jag håller tummarna att du snart får sova ordentligt. Tyvärr är det väl så att man måste passa på att sova när barnet sover, även om man inte gärna gör det för då vill man göra allt man inte hinner göra när barnet är vaket.....

2011-03-31 @ 19:47:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/barbamama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0