Skrivet den: 2011-06-20 Klockan: 13:41:47

Sverigesemester dag 11, snabbgenomgång

Dagarna rullar på och vi är redan på dag 20 av 30, bara tio kvar i Sverige. Och i morgon åker vi tillbaka till mitt föräldrahem utanför Hallsberg.
Besöket i Göteborg är över för denna gången. Men det gör inget för de kommer och hälsar på oss i Las Palmas i början på juli igen.
Så det blir snart.

Men jag känner att vi får göra en snabbgenomgång av dagarna hittills. Annars så kommer jag aldrig komma ikapp dit, där vi är idag.

Vi har sett så mycket och ändå har vi inte gjort ingenting. Det finns så mycket fint att visa upp och så mycket jag skulle vilja berätta att jag tänkt på.

Men för att vara lite kort:

Dag 11, lördag
Det kalla och regniga vädret fortsätter.
Vi promenerar och slås över hur grönt det är överallt. Det är nästan så att man får ont i ögonen av alla färger som man ser.

På eftermiddagen åker till det lokala shoppingcentrumet Allum som är byggt som en bro över motorvägen.
Jag får dock ingen bra bild på byggnaden.
Allum >>>






På eftermiddagen så skiner det upp och vi kan njuta lite i trädgården. Dock ingen höjdarvärme.



Jag forsätter att hoppas på att värmen ska komma tillbaka...

/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0