Skrivet den: 2011-07-20 Klockan: 11:14:22

Ja se det regnar, ja se det...

Eftersom det regnar här i Las Palmas, idag IGEN! Så tror jag att jag ska packa ihop ungarna och ta bussen till ett närbeläget köpcentrum där jag vet att de har ett hoppslott för barnen.

Jag blir så ledsen när jag ser Alexanders sommarlov regna bort och vi inte gör andra saker än att se på TV och max gå en sväng med vagnen.

Igår så sken solen upp ett litet tag och jag skyndade mig ut med vagn, cyckel,  mellanmål och ungar. Lagom när vi kom fram till parken och skulle leka lite så började det regna.
Så vi fick plaskvåta gå hem igen och se på mer TV.
Sommarlov ska ju vara något som man ägnar sig åt utomhus.

Och i södra delen, i sommarstugan finns släkten och kusinen från Göteborg. OCH solen och badet. Så nära men ändå så långt bort om an inte har bil.
Funderar på att åka ner dit lite innan helgen och stanna där så att de får leka med varandra.

Men då blir jag ju utan internet.....
Hur ska jag klara mig?

Så idag blir det ingen morgonbloggning.
Hoppas att det blir tid och ork senare.
Ha en bra onsdag.
Nu ska jag fixa sommarlov här för ungarna. Om än innomhus.

Hälsningar
Yohanna

Kommentarer
Postat av: Marie

vart det någon tripp till hoppborgen då?? =D. ja det kan jag tgro, är uppvuxen i osakarshamn och det är också väldigt ödsligt på vintern, så det är ju sommarstäder =D



Ässcch då, du tar också fina kort =D. Men tack snälla =D

kramar

2011-07-20 @ 16:27:09
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Låter som här i Sverige med en sommar som alltid regnar bort...



Vad roligt att du utforskar kameran, även om ovanan gör att det känns trixigt så lär man sig med att prova sig fram!

2011-07-20 @ 18:11:42
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0