Skrivet den: 2011-01-17 Klockan: 11:10:08

15 januari 2011 Lilla lillasyster har åkt hem

Då så har den andra lillasystern Emma åkt hem. Octavio skjutsade henne till flygplatsen klockan 6 i lördags morse efter att hon slaggat på soffan här natten mellan fredag och lördag.

En vecka går så snabbt och det känns som om man inte hinner någonting. Ändå så bodde Emma här i Las Palmas under vistesen och inte långt bort i södra delen som den andra systern. Så vi fick göra en hel del tillsammans. Med Sara, den andra systern så hann jag inte göra alls så mycket. Men jag hoppas så att de är nöjda med sina semestrar.

Jag är jätteimponerad av Emma som kom hit själv och hälsade på mig. Hon tog flyget själv, bodde själv på hotellet och tog sig själv med stadsbussarna för att komma och hälsa på mig varenda dag. Hon är duktig min Emma.
Nästa gång får du ta flygstol och bo hemma hos mig. Jag ska städa ur skräprummet :)



Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

PUSS tebaks!



Jag saknar alla fotografier. Se till att Mor o Far kommer ihåg att ladda ned dem och ta med till Sverige.

2011-01-19 @ 16:19:37
URL: http://emmasfoton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0