Skrivet den: 2011-02-28 Klockan: 23:27:22

Snabbis...

Jisses vad den här dagen gick fort.
Jag hann inte med.
Och det var en måndag.
Brukar inte de vara sega och tråkiga?

I alla fall. Det blev inget skrivet på morgonen för O kom hem och överaskningsfrukosterade. Något som händer kanske vart 5:e år. Sedan så ville Irma inte sova förmiddag utan gnälla istället. Så blev det dags att gå och hämta skolpojken, laga lunch och diska lite.

På eftermiddagen åkte vi till IKEA för att inhandla lampa till balkongprojektet så vi ser att arbeta där och därifrån kommer man ju inte i första taget.

Så nu kom vi hem, i säng men ungarna, duscha och äta en bit.
Nu är jag så slut att jag måste i säng. Varför det behöver jag väl inte dra igen.
Nattamning...

Jag får skriva mer i morgon för nu.......jäääääääsp!

God Natt!
/Y

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jadu ... denna nattamning! Förstår inte hur vi ska få Tore att sluta. han vägrar både ersättning och välling, för flaskan känns som den ultimata ersättaren. Men jag får väl tänka på att amma är bra ... ;)

Kram

2011-03-01 @ 09:18:06
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0