Skrivet den: 2011-02-11 Klockan: 00:19:45

Operation: Fettsanering

Jag har ju helt glömt bort att rapportera om min nya operation, "fettsanering", eller bort med 18 kilon bums!
Med allt detta sjukeri som vi haft så har det kommit lite i skymundan.

Men ni ska inte tro att jag hoppat av för det.
Nej då. Jag har kört på och dealen var att bara äta lördags-godis.
Alltså bort med allt snask, bakverk, glass osv under veckorna och bara unna mig på lördgarna. Ja lördagar just har väl inte gått så bra. Det har blivit mer helg-godis än lördagsgodis, men jag är på G!

Och på de 2 första veckorna så försvann 0,5 kilo!
Då har jag varit sjuk och bara legat hemma i soffan, eller framför datorn. Så ni kan ju förstå vad jag har för förväntningar på nästa vecka, om jag är frisk nog att köra igång med mina fett-brännar-prommenader som måste utökas. Men pö om pö.

Jag tar det sakta men säkert. Hellre ta det lugnt och behålla vikten än att förta sig i början, bli smal på en gång men sedan tappa sugen och ge upp.
Been there, done that!

Och i morgon bitti så är det vägning igen.
Upp, ner eller lika?

/God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0