Skrivet den: 2011-04-27 Klockan: 11:57:28

Jag tävlar...

Hoppet är det sista som överger en, säjer de ju så jag fortsätter att tävla.
Nu är det Eva som har en tävling om bästa skönhetstipset och jag är väl inte riktigt rätt person att komma med tips om just detta, just nu.
Jag känner mig som ett lik och ser ut därefter.

MEN om jag skulle försöka mig på att gissa vad som skulle kunna få mig att känna mig lite vårfin så skulle jag nog kunna klämma fram ett tips eller två, eller tre...

- sova står högst upp på listan, men det tipset har hon ju redan betat av.
- ett besök hos hårfrisörskan är aldrig fel, man måste bara bestämma sig för vad det är man vill de ska göra med en när man kommer dit. Annars så är det ju ingen idé. Fast man kanske bara skulle gå dit för att få lite tvätt och fön. Det kanske fungerar lika bra...
- gå ett par svängar runt kvarteret så att stegmätaren visar glada saker. Känner man sig duktig, känner man sig nöjd och är man glad så ser man fräshare ut. Jag lovar!
- hänga på sig ett fint halsband, ett par fina solglasögon eller något annat man tycker om. Känner man sig lite fin så ser man fin ut.

Om inget av ovanstående funkar kan man ju alltid prova att öppna sig en flaska vin. Då brukar livet med ens kännas mycket trevligare och efter flaskan slut brukar man känna sig fruktansvärt snygg he he.

Eftersom jag fortfarande ammar så kan jag inte ta till det sista knepet men Guuuuud vad jag längtar tills det blir min tur att bli lite vinrusig och pirrig i fingertopparna och få fnittra så där lättjefullt som man brukar göra åt precis ingenting...


Jag tävlar om saker som skall hjälpa mig att bli vårfin hos Åsa i bloggen http://secondtime.blogg.se
Tävla här du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0