Skrivet den: 2011-04-07 Klockan: 22:43:56

Irma-dagen

Idag har det visst varit Irmas namnsdag i Sverige. Samt att hon fyller hela ÅTTA månader idag. Det gratulerar vi och jag får återkomma i morgon med en Irma-special och berätta om den nya färdigheten som hon lärt sig....klappa i händerna.


Tiden går.
Fort.
Snart läser och skriver hon väl. Och kommer hem med killar...huvaligen.

Med dessa ögon som hon har så har många kanarier rekommenderat pappa att skaffa ett gevär till hallen.
Ha ha ha.
Blå ögon är poppis här. Men jag vill för den delen INTE ha ett gevär i huset.

Nu ska jag gå och lägga mig för det tar på krafterna att vara orolig och ledsen.
I morgon är det fredag och så är denna hemska veckan förbi.
Hoppas på en lugn helg och en ny vecka med glada nyheter.

Vi höres i morgon.
Nu en god natt!

/Y

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Jag hoppas din fredag har varit bra. Trevlig helg. Kram

2011-04-08 @ 19:44:07
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0