Skrivet den: 2010-10-07 Klockan: 10:58:53

7 oktober 2010 Vilken dag...!

Uj vilken dag det verkar bli. Klockan är bara 10 och jag är redan fullbokad. Hur ska det gå (orolig)?
Och Lillskatten gråter redan i vagnen och vill upp.

Jag har lämnar Alexander på skolan, 8.30
Har varit på vårdcentralen och fått tid för kontroll på Irma 2 mån
Har varit på Apoteket och köpt AD-droppar
Har varit i fruktaffären.
Nu äter jag frukost.
Kl 10.30 kommer de för att inspektera fuktskadorna i lägenheten
Kl. 11.30 kommer reporter för att interjuva mig och lurendrejjeriet vi blev utsatta för, för tre år sedan.
Sedan ska det hämtas barn.
Så kommer svärföräldrarna och mina föräldrar på lunch kl 16
Ja visst ja, mor ska till frissan klockan 15 och behöver tolk.

Det blir en körig dag. Vi blåsa håret inför interjun och dammsuga innan lunchen. Tur att det blir hämtmat.
Men nåt bloggande blir det nog inte och ingen bild heller.
Ha en bra dag, ammningen kallar.....
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0