Skrivet den: 2010-10-23 Klockan: 17:49:00

23 oktober 2010 Fler klänningar till Irma

Ja jag har ju totalt glömt bort att visa de sista presenterna till Irma.
Klänningar, naturligtvis!
Dessa är från min svärmors städhjälp. Javisst! Här får man presenter från när o fjärran, från personer som man inte känner, som man aldrig har träffat till o med. Lite pinsamt är det men vi tackar och tar emot, även om garderoben snart sprängs av alla prinsessklänningar däri.

Märker ni skillnaden mellan spanskt bebismode och svenskt?



Vi kom precis hem från bilmässan, det var skit. Berättar mer senare. Nu ska jag passa på och skura taletterna när hela familjen sitter i soffan och tittar på fotboll.
Trevlig lördags-eftermiddags-sysselsättning.

/Y

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilka söta klänningar.

2010-10-24 @ 06:24:39
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0