Skrivet den: 2010-10-11 Klockan: 12:33:28

11 oktober 2010 Nu åker de hem....

Rackarn vilken helg och vilka senaste dagar vi haft.
Att ha besök är = full fart frammåt. Ingen tid för att sitta vid datorn o blogga. Men det är ju så kul när de kommer.
Men i morgon åker de hem.
Mina föräldrar alltså.
De har varit på besök här i två veckor och vi har haft det kanon. Men nu är det alltså slut för denna gång. I morgon åker de. Men vi hoppas att de kommer tillbaka till nyår. Då ska vi försöka ha dop här.

Nu, när jag har hämtat Alexander från skolan klockan 1, så ska vi ta bilen och åka ner för att hälsa på dem en sista gång. Pappa kommer efter i lastbilen när han slutat jobba.

Men vi åker inte till flygplatsen för att vinka av dem i morgon, även fastän det är helgdag här. Det är så sorgligt med avsked. Och sedan jag flyttat hit så har jag kommit att hata flyplatser. Förr var det så spännande att åka dit. Alltid skulle man ut på nåt nytt äventyr. Men nu tycker jag mest att det är sorgliga avsked där.

Så vi åker inte dit.
Det blir i alla fall inget vettigt sagt.
Alla står där med en klump i halsen och kan inte säja något.
Vi säjer adjö i kväll istället. Eller rättare sagt "På återseende"!


Morföräldrarna med barnbarnen....det bästa som finns!

Nu ska jag göra i ordning här. I morgon kanske jag bloggar om deras tid här och allt roligt som vi gjort.

Trevlig måndag!
/Y

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, tack snälla för din underbara kommentar!



Tjaaa du, jag vet inte hur jag orkar... Men jag känner nog helt enkelt att jag mår så mycket bättre och känner mig piggare av att fixa till mig lite, det tar inte särskilt lång tid.



Ha en fin tisdag!

2010-10-12 @ 11:59:29
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2010-10-12 @ 12:47:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0