Skrivet den: 2010-03-23 Klockan: 15:56:04

23 mars 2010 Alexander 3 år

I dag fyller Alexander 3 år, det är inte klokt. För tre år sedan så satt Octavio och jag på BB med ett litet knyte i famnen och undrade vart han kom ifrån och kännde oss allmänt vimmelkantiga. Efter 18 timmar sedan vattnet gick så föddes Alexander klockan 10.30 på morgonen, 4200 gram och 55 cm lång. Nu väger han ca 19 kilo och mäter över metern.

 


Uj jag känner mig nostalgisk och gammal.
Snart vill han ha moppe och kommer hem med flickvän.

Vi ska fira lite smått idag med liten tårta med farmo och farfar. Sedan blir det barnkalas på lördag. Alexander kan inte bärja sig och frågar hela tiden när kompisarna kommer. Det är helt omöjligt att förklara vad lördag är för något.

Nu ska jag gå och slå in presenter med först vill jag bara tala om att nya gravid-sidan ligger ute på hemsidan www.yohanna.se.
Den har fortafrande ingen knapp men ni kan nå den via nyhetslistan till höger.

Hej!

ja må han leva, ja må han leva na na na nannna uti hundrade år......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0