Skrivet den: 2010-12-27 Klockan: 14:39:01

27 december 2010 Vårdcentralen....igen

Nehej vad är detta?
Idag är det verkligen ingen fart på mig.
Utsliten.....?

Vi har varit på vårdcentralen idag, inget utrett idag heller......jag blir tokig.
Vi var ju akut i onsdags för Alexander hade fått ont i öronen...IGEN! Doktorn som var där gav honom droppar till öronen och sa till mig att boka ny tid för kontroll hos husläkaren tills fredagen (julafton) eller senast måndag, tisdag. Att inte forsätta med dropparna längre än så.

Så jag ringde för att boka tid. Ingen tid hos husläkaren förens den 3:e januari!!!!
Kollar så att husläkaren ska jobba på måndag förmiddag så vi kan gå dit akut och liksom smita förbi förbokade tiderna.
Så kom vi dit idag. Husläkaren jobbar INTE = felinformerad, som vanligt. Jag tar en akuttid med en annan läkare för att i alla fall få veta vad jag ska göra med örondropparna.
Men vi sitter där i väntrummet, tillsammans med en massa andra sjuka barn. Alla som har samlat ihop sig under julledigheten.
Och jag gick hem.
Jag ville inte sitta där med alla andra sjuka med Alexander och Irma.
Jag får gå tillbaka i morgon igen och hoppas på att alla "julsjuka" blev hjälpa idag.

Nu är jag trött på detta med att vara sjuka.
Fram med lite friskhet tack!

/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0