Skrivet den: 2009-11-23 Klockan: 15:12:02

23 november 2009 Flyttrapportering

Vi renoverar och flyttar. Det går långsamt men framåt. Ibland känns det som att vi reparerar en sak men då går det sönder 10 istället. Men så säger de att det är att renovera ett gammal hus. Och ibland frågar jag mig varför jag gör mig så stort besvär i en hyreslägenhet. Jo jag vet. Jag vill ha det fint och fräscht och längst inne så hoppas jag att det är här som vi ska trivas så bra att vi kan stanna tills vi vinner pengar och kan bygga oss ett eget hus.



Här renoverar jag.
Fler bilder på renovering och på den nya lägenheten och flyttens framskridande finns på hemsidan www.yohanna.se under flytt i albumet eller under nyheter.

Kämpa på!
Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0