Skrivet den: 2008-04-02 Klockan: 14:31:48

Vi ska ÄNTLIGEN flytta!!!

Ja nu är det sant. Efter mycket om och men och strul och lurendejjerier så ska vi äntligen flytta till ny lägenhet.
Jag vet inte när de kommer att klippa internetanslutningen för mig och när jag kommer att få min nya så därför skriver jag här lite kort och utan att veta definitivt flyttdatum eller ny adress.

Men håll utkik, jag kommer snart tillbaka och då kommer jag att berätta allt som har hänt.

Ja guldklimpen har fyllt 1 år. Otroligt!!!

Ha det bra så länge.

Puss
Y

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!

2008-04-02 @ 16:35:43
URL: http://emma-gron.blogspot.com
Postat av: Ina

Grattis till flytten. Den har varit efterlängtad har jag förstått:))
Grattis Alexander på födelsedagen!

2008-04-03 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0