Skrivet den: 2006-03-16 Klockan: 23:45:52

16 Mars 2006 Yohanna shoppar med Uli & Lukas

+25-30 grader och strålande sol, klarblå himmel.
Jag har inte skrivit på länge för vi har haft och HAR fortfarande virus!!!! Eller spyware. Det heter Spy-sheriff och jag får inte bort den, den förnyar sig varje gång jag startar om datorn, BLLÄÄÄÄÄÄ
Jag skickar i alla fall nått.
I dag var jag och shoppade med Uli och lille Lukas som är en månad och en vecka nu. Han sover som vanligt och säjer inte ett knyst. Jag passade på en sekund när han öppnade ögonen att hålla honom ett tag, så fick jag det gjort.....
Mamma Uli tog detta kort när han är på väg att somna igen. Sedan promenerade vi vid havet för att få bort några av dagens kalorier.
Här kan ni se flera bilder på Lukas, det är Ulis logg (på tyska och spanska): http://uanguioylukas.blogspot.com/

Yohanna & Lukas

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är alltså därför som vi aldrig träffas på msn längre. Jag saknar dig! Har råkat på en pangförkylning med 39,5 grader feber som topp - jättejobbigt. Du å din sida ser jätte fräsch ut med solbränna och sommaroutfit. Jag börjar bli trött på snön här hemma nu - fast det börjar tina lite grand (har t.o.m. varit plusgrader de två senaste dagarna). Puss!

2006-03-19 @ 18:39:20
Postat av: u

Ahora Lukas esta tambien en tu "Blog" Que bien!!! Estuve un dia bueno.
Hasta pronto Besos u

2006-04-02 @ 00:34:11
URL: http://www.uanguioylukas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0