Skrivet den: 2006-02-14 Klockan: 14:02:30

14 Februari 2006 Alla hjärtans dag

Hejsan!
Jag ville bara skriva ett par rader innan jag ska hoppa in i duschen och innan jag ska börja med middagen. Det är ju alla hjärtans dag idag och vi ska naturligtvis fira den. Campanien ligger på kylning, det blir trerätters med kyckling och vitt vin. Jag har köpt en present, inte rosor för priset på rosona här i dag ligger på en nivå som är tredubbelt mot vad det är normalt. Jag tycker om att fira Valentin men jag tänker inte bli nån slav under komersialismen (som min syster säkert skulle säga).
Vi firar hemma i lugn o ro med bara varandra som det säkert är meningen att man ska göra......
Vad vet jag?

Valentinmiddag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0