Skrivet den: 2013-01-25 Klockan: 13:37:40

Fredagsvägning med knappt trodda ögon

....så det var ju en JÄDRA tur att jag hade med mig iPhonen in på toa (ja, jag är hjärntvättad men man vet aldrig vilka roligheter man ka stöta på där, tex så fick jag sitta där med Irma igår och hålla sällskap och kamma Barbie-hår och DET hade ju varit något roligt att visa upp, men si DÅ hade jag den inte med mig, men nu har jag lärt mig)
 
Hur som helst.
 
Det var tur att jag hade kamera med mig OCH att jag tog kort på vägningen. För senare, när jag skulle skriva upp resultatet, så var det så otroligt att jag inte trodde mina minnen och var tvungen att ta fram fotot och titta igen.
- Var det sant?
- Ja det var det!
 
 
 
 
FREDAGSVÄGNING
- 1 KILO!!!
 
Och som vanligt har jag ingen förklaring på detta. Bara att håller man ut och inte ger upp så ger det förr, eller senare, resultat.
Jag litar blint på det ordspråket.
Så MÅSTE det ju vara......väl?
 
UTVÄRDERING
Det har inte varit NÅGONTING alls speciellt med denna veckan, om man ser på kost och motion. Årets bästa julklapp >>> spruttade ju igång >>> och gav mig nervdaller och lyckorus på samma gång och SÅNT, mina damer och herrar, får min focusering att gå från "vad-jag-inte-FÅR-äta" till "nu-har-jag-så-mycket-kul-i-mitt-liv-att-jag-skiter-fullkomligt-i-vad-jag-FÅR-äta".
Sånt ger resultat.
Att man inte går och är sugen.
 
Jag har funderat på det tidigare, att om det kan vara så att "suget" på saker som man inte får äta kan göra att man står still i vikt.
Låter tokigt, men vad?
Nån förklaring måste det ju ha.
 
Så man/jag borde ha mer kul/flyt i livet. Och inte gå här hemma och titta bedjande på allt här hemma som jag är sugen på.
Och kanske....
...bara en liten bit. En LITEN bit kan ju inte göra så stor skada ;)
 
 
(veckans "operation fettsanering" på instagaram)
 
Det var denna veckan.
Morgonrundor - Check!
Mat - Check!
Godis - Check!
Och 2,9 kilo kvar till målet.
Hur har det gått för er?
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

G R A T T I S !!!!!

Svar: T A C K ! ! ! ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-25 @ 13:41:07
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Anna

Wow!
Och glöm inte att du måste ju räkna bort lite vikt för iphonen också, även om den är liten och lätt så är det väl något gram i af ;)

Kram

Svar: Jädrar det har du rätt i. Det vägde 200 gram mer när jag fotade än utan mobilen, men aldrig tänkte jag väl på det. Gu vad smart du är. Sånt gillar jag ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-25 @ 15:31:05
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Freja

Heja dig! Jag tänkte faktiskt väga mig i morse, men så glömde jag det...

Svar: Ibland är det bättre att glömma bort det ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-01-25 @ 21:12:57
URL: http://frejareddevil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0