Skrivet den: 2009-06-19 Klockan: 18:15:33

Midsommarafton

Jag kan inte komma in och uppdatera med den fina midsommaruppdateringen som jag gjort till min hemsida. Något lurt är i görningen. Jag får undersöka saken, men inte nu. Nu ska vi åka söderut och sola och bada och grilla.

En glad midsommar önskar jag er alla och hoppas ni sitter och smaskar jordgubbar och sill nu.

Små grodorna, små grodorna......

/Y

Skrivet den: 2009-06-18 Klockan: 00:58:52

17 juni 2009 Mitt i natten

Jag sitter här mitt i natten. Klockan är tolv och alla sover. Jag har precis tittat på veckans avsnitt av desperata hemmafruar, dubbat på spanska givetvis.
Massor med tankar tumlar omkring i mitt huvud och jag skulle gärna skriva ner dem här. Men på något sätt vill de inte sitta stilla och bli avskrivna utan tumlar omkring som ystra hundvalpar.
Det är kanske dags att gå och lägga sig....

Skrivet den: 2009-06-01 Klockan: 11:17:13

1 Juni 2009

I dag är det den 1a juni. Hur kunde det gå så fort. För inte så länge sedan satt jag ju och slog in julklappar......



RSS 2.0