Skrivet den: 2013-03-20 Klockan: 13:37:21

Här luftades det håriga, vita och bara ben

....på stranden igår medans Guldklimpen var på sin svenskakurs.
 
Och detta är BARA för dig Åsa som önskade att jag skulle skita i klädreglerna >>> och gå efter värmen som kommit helt plötsligt (och försvunnit litegrann också helt plötsligt) här i Las Palmas.
Ja fast nu var det inte SÅ varmt just när jag kom dit ner. Men det visste jag ju inte när jag gick hemifrån.
 
Åsa, här kommer mina vita, bara och MAGNESYL-vita ben på stranden ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Så-där-ja.
Det var ju inte så farligt ;)
Men jag tror ändå att vi får ta en sväng med gräsklipparen på benen och lufta dem ordentligt på stranden under påsklovet i sommarstugan, för att det ska kännas riktit bekvämt och avslappnat att kasta av sig byxorna och nylonstrumpbyxorna.
 
Idag väntar fördelsedags-present-inköp och allmän planering av födelsedag och påföljande påsklov i sommarstugan.
ALLT måste planeras och organiseras.
Guldklimpen fyller SEX på lördag.
Inte klokt.
Snart är man tonårsmamma.
Huvaligen ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahha du är ju för underbar!!
Blir nästan rörd här :D, eller va fan, jag blir rörd :)
Man ska ba skita i va alla säger, tycker och tänker..de kommer se upp till dej då vettu :)

kramis!

Svar: Det är klart att jag gör som du säjer ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-20 @ 13:42:22
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: MOR O FAR

Skönt att även du har vita ben.

Svar: Ja alla är vi barn i början. ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-20 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0