Skrivet den: 2013-03-13 Klockan: 17:14:23

Här är ÄNNU ett födelsedagskalas

...för det var ju födelsedagskalas även denna lördagen som var.
Hade känts konstigt om det INTE hade varit det.
Vi har haft födelsedagskalas varenda helg sedan sedan julen avslutades känns det som.
Den här tidpunkten, den mellan jul och påsk, verkar vara fullsmockad med födelsedagar i vår bekantskapskrets.
 
Detta kalas var vi även på förra året, då jag berättade lite runt-omkring denna byn >>>.
 
Ett helt vanligt kanariskt födelsedagskalas ;)
 
 
 
 
Vi kom EN timmer försent, vad annars det är ju vi ;) Men det gjorde visst inget för vi var nästan först ändå.
Så går det till här.
Men vi missade den sista timmen med sol.
Det var tråkigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni ser ju vart skitungarna fått sitt otroligt fördelaktiga utseénde ifrån ;)
 
 
 
 
 
Irma, som tidigare inte riktigt förstått vitsen med hopp-slott, provade nu på denna FANTASTISKA uppfinning ;) och fick blodad tand.
Så pass att det blev gråt och tandagnisslan vareviga gång det var ombyte bland hopparna i slottet.
 
Så nu vet ju vi vad som väntar varenda gång vi stöter på en sån här attraktion framtiden......gråt och tandagnisslan ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Så blev det paketöppning.
Eller riv- och slit-stund passar nog bättre.
 
 
 
 
Mer hopp.
 
 
 
 
 
 
Och så TÅRTA, som ju ingen tackar nej till ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen blev det hemfärd och då kom det en skvätt regn. Men det gjorde ingeting. Vi var så nöjda och trötta att halva kompaniet somnade i bilen hem och fick skuffas i säng som det var.
En dag är ingen dag.
Två gånger är härligt ;)
 
Så går det, som sagt, till här.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Anna

Men åh vad vackra ni är du och mannen din!

Stor kram

Svar: Vackra vet jag inte om jag skulle säja ;) Men vi blev ganska så bra på kortet ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-13 @ 19:13:58
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: AnneliH

Vilken fest och vad fina ni är!

Svar: Ja här får vi komma på kalas titt som tätt. Men snart är det vår tur att bjuda tillbaka, huvaligen ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-13 @ 19:40:55
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Gardenhouse

Det var fart fyllt och kul från början till slut...inte undra på att de var trötta ;)
Ja visst är "ungarna" sin mor upp i dagen :)
Hinner tyvärr inte med real life denna vecka heller...pappa på sjukhuset och gården när man kommer hem efter åtta timmar på jobbet då är tiden knapp...
Försöker nästa vecka!
Sussi

Svar: Så tråkigt att höra. Hoppas allt ordnar upp sig.
Yohanna i Las Palmas

2013-03-13 @ 20:09:03
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Mor & Far

Snyggt par !!

Svar: Javisst ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-13 @ 20:49:11
Postat av: Anonym

Alltså, det här med att hålla tiden skulle jag bli GAAALEN på !!! Skulle vara ett roligt experiment att flytta ner mig dit och se hur lång tid det skulle ta innan jag liksom kapitulerade och "accepterade" det *haha* Jag är ALLTID 15 min för tidig, vad det än gäller :)
Härligt med hoppborg, och jag kan förstå att det blev tandagnisslan, det som är sååå roligt ;) och det är inte alltid så lätt att förstå det här med rättvisa då man är liten heller, men som du säger så lär ni få ha det så ett tag framöver ...
kram kram

Svar: Jo jag blev ganska så irriterad först i börja, och fortfarande faktiskt. Men det är bara att gill läget och nu är vi ju själva likadana ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-13 @ 20:54:04
Postat av: Jenny

Var jag som skrev anonymt, om du undrar :) Vet inte varför det blev så
kram
Jenny
jennysviktigaliv.blogg.se

Svar: Ibland så trillar infon bara bort ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-13 @ 20:55:36
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0