Skrivet den: 2013-04-24 Klockan: 13:37:45

Här sitter jag

...och har absolut INGENTING att säja.
 
Eller det har jag ju men jag blev så in i bomben lat och slö nu att jag inte idds knappra på tangenterna ;)
 
 
 
 
Tänk så det kan bli ibland ;)
 
Jag och Lillkskatten (som inte ens iddes sova middag idag) tar och knallar i väg till skolan istället. Och kanske att man skulle kunna tänka sig att få ett papper eller två fixade på komunkontoret på vägen. Jag var ju där igår och skulle skaffa ett intyg för att kunna registrera Irma som skolsökande. Men NATURLIGTVIS så gick det inte att ordna >>>.
Man kanske skulle göra ett nytt försök idag med en bunt papper och kopior under armen...
 
....om jag orkar ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Det är O.K att känna sig lite off... det kostar ju att ligga på top, då måste man ta igen sig. Ha de gott!

Svar: Ha ha om man ändå låg på topp nån gång. Men nu är det bättre ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-24 @ 18:44:28
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0