Skrivet den: 2012-09-17 Klockan: 00:27:43

Här var jag på galej

Jo jag lever.
Jag överlevde utgången igår. >>>
Och faktiskt mer än det, jag är inte ens bakis.
För jag kom hem tidigt, ja eller klockan tre då men det är tidigt för mig.
 
För festen blev en flopp...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var jättetragiskt.
Festen var jättebra planerad, stället var jättefint, dekoren var enastående och när solen gick ner blev den jättemysig. Maten var jättegod, drinkarna (3) var gratis, folket var partysugna, sambaorkestern drog igång ett jäkla drag bland publiken och kypare högt och lågt som passade upp.
 
Allt var jättebra planerat.
 
Men det funkar INTE om man inte har folk som kommer eller bra musik. 50 pers på ett ställe som tar flera hundra blir ekande tomt. Och när man bara spelar soft musik chill-musik så sitter folk och somnar.
 
så.himla.synd
 
För alla var verkligen partysugna och hade ansträngt sig jättemycket med att klä ut sig + betalat inte så lite för en party-biljett.
Roligast var egentligen bussresan hem då det strulade ihop sig på grund av en tokigt parkerad bil. Så gubbarna i bussen + poliser fick handgripligen LYFTA en bil åt sidan för att bussen skulle komma ut. Och det gjorde den bara på grund av den skickliga chaffisen och ett skohorn.
 
Sånt händer bara i Spanien ;)
 
 
 
 
 
Jag kände mig jättebesviken när jag kom hem och det blev så här. Jag går ju inte ut så ofta att jag känner att jag har "råd" att slösa bort en på något som blev som detta.
Men idag känner jag mig bättre och jag är ganska så glad i alla fall över att jag kom ut, fick fixa mig lite, bära snygga kläder och tala med vuxna en sväng.
Nästa gång blir bättre.
 
Så går det till här.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud va du är extra fin när du sminkar ögonen :)
det där är min ångest, att ha fest som inte lyckas :)
Kramar Åsa

Svar: Tackar! Ja det kan inte ha varit roligt för dem som ordnade allt när folk satt och sov eller med mobilerna. Mardröm!
Yohanna i Las Palmas

2012-09-17 @ 13:03:36
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: Justlikeacat

Hehe, påminner om när jag bodde i Bolivia. INGET blev någonsin som man tänkte när man ville göra något där :)

Synd dock för dej för hela idén verkade ju superkul! Det där hade jag gärna hängt på!

Svar: Ja det var en sån bra idé och det var så bra organiserat. Så otroligt synd att det inte blev kul.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-17 @ 13:29:10
URL: http://blogg.amelia.se/justlikeacat/
Postat av: Everlasting

Men inget ont som inte har något gott med sig; du blev i alla fall inte bakis! Och det där med bilen var ju nästan spännande faktiskt.

Svar: Att INTE vara bakis var mycket värt ska jag erkänna. Jag som alltid blir bakis om jag inte går och lägger mig i tid. Ja efter festen så kändes biläventyret som ett riktigt scoop ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-17 @ 15:53:42
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0