Skrivet den: 2012-09-21 Klockan: 14:29:00

Här satte jag melonen i vrångstrupen

Yihaaa!
Det går uppåt i karriären ser jag ;)
 
 
 
Här satt jag alldeles lugnt med ett blogginlägg i skallen som skulle sättas på pränt. Men först så skulle jag bara.....ja det glömde jag bort när jag fick se detta.
Jag befinner mig på en lista. >>>
 
Det är inte så noga vad det är för lista, (ja inget olagligt eller i alla fall inget olagligt som märks eller något elakt självklart), eller spelar ingen roll vad det handlar om.
 
JAG LIGGER PÅ EN LISTA :D
 
Det märks att den där anställningen jag gett mig själv >>>, som hittills resulterat i EN timmes letande efter en jobbadress till en jobb som jag till slut inte kunde söka på grund av pettitesser som att man var tvungen att vara medlem i spanska arbetsförmedlingen där jag blev utkickad ifrån när jag kom in med ett felaktigt intyg för sent på grund av att jag legat och fött Guldklimp och sedan dess bojkottar av principskäl, ja det märks att den anställningen börjar ge frukt till min karriär ;)
 
Det lönar sig att sattsa på sig själv.
Så fortsätt att länka....till mig ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Cattis

Är inte förvånad! Jo lite kanske för du borde ju ligga på första plats. Har följt din blogg länge och tycker du skriver underbart! Man blir så glad av att läsa din blogg. Har tänkt skriva detta länge till dig men inte kommit mig för. Tack för en superduperblogg :)
Cattis

Svar: Jag tror precis att du toppade list-upplevelsen med denna kommentar. Nu blev det fredag vill jag lova. Så jätteglad jag blev. Tack ska du ha och en trevlig helg tillönskas.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-21 @ 14:42:48
Postat av: Jenny

Hallar med ovanstaende skrivare. Du skriver underbart och det som forvanar ar val att du inte ligger etta...men snart sa!!!! ;) Hoppas du far en fin fredag och en harlig helg i stugan. Njut!

Halsningar fran Wales

Svar: Nej vad ni är gulliga. Nu är det ju nästan så jag börjar att storböla här ;) Men nej, där vaknade Irma och ska ha uppmärksamhet, så det blir ingen "egen"-tid för glädjetårar här inte. Tack så mycket och en trevlig helg till dig med ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-21 @ 14:51:44
URL: http://www.iwales.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Grattis till det! :)

Svar: Tackar tackar!
Yohanna i Las Palmas

2012-09-21 @ 15:28:47
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: AnneliH

Ställer mig i kön och gratulerar och hoppas du klättrar på stegen :) och fortsätter skriva härliga inlägg. Kramen!

Svar: Ha ha! Jag fâr försöka hâlla tempot uppe ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-21 @ 15:57:00
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Grattis och bra jobbat!

Svar: Tack tack! Jag bara letade fram listan....;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-21 @ 16:37:42
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Freja

Woohoo, grattis! Jag låg oxå på en lista ett tag, "bloggar vi gillar" på Amelia. Det påverkade inte alls läsarantalet eller, det jag gillar bäst, kommentarerna, men den där listan kanske når ut till fler. Hoppas du får massor av mer läsare nu, det förtjänar du, din blogg är härlig!

Svar: Tack! Det är ju lite si och sâ med den där nyttan av "listor". Men det var en kul överaskning att hitta den i alla fall.
Yohanna i Las Palmas

2012-09-21 @ 20:30:54
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Tessans Bokblogg

Vilken härlig blogg, läser den titt som tätt!! Och Las Palmas, aaah! Gud vad skönt!

Svar: Tackar tackar! Ja här är härligt och varmt. Lite väl mycket ibland ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-09-21 @ 20:44:50
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0