Skrivet den: 2012-05-05 Klockan: 00:35:19

Fredagspizza

Vi har haft vänner här pâ hemmalagad fredagspizza och lekmys. Ungarna var vakna till 11 och hade härliga tider medans föräldrarna fick prata loss lite.


Men sedan var vi sâ trötta att Alexander somnade i sin säng, spelandes spel med kompisen bredvid. Sâ dâ var det dags att sätta P.

Och nu somnar denna mamman ocksâ, sittandes vid datorn svamlandes. Tänk att ibland är ett glas vin och lite fnitter, bättre än värsta avslappningsmassagen
Dags att säja god natt!

/Y

Kommentarer
Postat av: Millan

Mm, jag älskar pizza!

Åt det idag jag med, fast köpt.

Men egengjord är riktigt gott det också!



Svar: Japp jag är vegetarian ^^

Jag har vart det i 7 år nu tror jag.

Det började med att jag helt enkelt slutade gilla kött. Jag bara kände hur den döda grisen åkte runt i munnen på mig och äcklades av tanken.

Det finns så mycket jag borde lära mig, men inte orkar. Jag håller mig för det mesta till "köttsubstituten". Soja/quornfärs, quornbitar, sojakorv osv. Skönt att fortfarande kunna äta sina älsklingsrätter, fast utan det dåliga samvetet och äckelkänslan (:

Dock är jag inte så insatt tyvärr, något jag skäms över.

2012-05-05 @ 02:42:37
URL: http://inspirationisthekey.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

Vad mysigt! Sånt behövs med ibland.



Tack för gratulationen av vår lilla tjej. Hon tittade ut nästan 3 veckor för tidigt :) Vi är såklart grymt glada och stolta föräldrar.

2012-05-05 @ 08:55:30
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0