Skrivet den: 2012-06-16 Klockan: 12:56:35

Uppdaterad stegmusik

God lördagsförmiddag!
Vilken UNDERBAR morgon ;) (a´la bloggstyling). >>>

Men idag är det BRA. Ungarna lät oss sova till ÅTTA, jag har varit på solig morgonrunda med ny musik och nu har vi skrattandes ätit frukost framför TV:n utan dåligt samvete för det. En mycket bra start.


Jag fick hem två nya låtar till musikmackapären som jag tänkte rekommendera. Eftersom de hållit mig förväntansfull hela natten, inför att få stega ut och lyssna på dem nu på morgonen.

Den första får jag väl ge tant-snusk-varning på, för hur gamla är killarna egentligen?
15 år?
Men de får mig i sommarstämning, minnen från ungdomens NKOTB (new kids on the block) kommer upp och jag kommer ihåg hur det var att vara tonåring och tro att allt var så mycket bättre än det är. Och att det förbjudna var det mest spännande och det som man längtade mest efter.




Och nästa får väl väga upp tant-snusket eftersom det är en tjej i min egna ålder enligt Wiki >>>. Jag har aldrig tykt speciellt bra om just henne, men när jag nu undersöker musikmackapären så ser jag att nästan hälften av all musik där är från henne. Och många av de där härliga filmerna som inte är så djupa, som man ler av och blir på gott humör, "mina" filmer enligt Älsklingen, ja de är med henne också.

Så vassegoa. Den bästa steg-låten just nu som får mig att stega på extra kraftfullt. För vem vill inte ha en rumpa som Jennifer?
;)




Nu får jag gå och borsta tänderna på ungarna här, innan det blir dags för att ta fram lördagsgodiset ;)

/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0