Skrivet den: 2012-07-19 Klockan: 12:34:00

Framme pâ semestern

God Morgon Lördag nr.2!
 
Vi är framme i sommarstugan och semestern har börjat.
Naturligtvis kom vi fram igâr, sent som jag hade förutspâtt, men jag blev utan WiFi och kunde inte berätta om det. Förlât mamma om du var orolig.
Du känner ju oss, Familjen Kaos ;)
 
 
 
Jag har varit ute pâ en runda nu pâ morgonen och sett solen gâ upp över världen, se morgontrötta familjer komma med ungarna till stranden (vad annars ska man göra med dem när de envisas med att vakna klockan 6?) och köpt färskt bröd i snabbköpet.
 
Nu väntar skurning av uteplatsen, uppackning av väskor (jag tror att jag överdrivit lite kanske och tagit med ALLT som kunde tänkas komma till användning, men hey det är semester och jag tänker inte tvätta) och fâ allt pâ sina ställen sâ att det kan bli lite mysigt i denna stuga.
 
 
 
 
 
Sâ kanske vi kan fâ gâ till poolen...
Självklart ska vi det ;)
 
Jag âterkommer med sammanställningen av Real Lifen i kväll. Här ska det inte stressas ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Åhååå. Vill också åka till Puerto Rico!

Svar: Klart du ska komma hit. Hoppa pâ Norwegian bara ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-19 @ 12:40:41
URL: http://emmasfoton.blogspot.com
Postat av: AnneliH

Jag bara älskar den strandpromenaden :) Härlig morgonrunda! När vi bodde på Ipanema Park hade vi den härligaste utsikten man kan tänka sig! Önskar jag vore där nu när regntunga skyar breder ut sig så långt ögat kan nå och det bara är futtiga 18 gr. Jag antar att ni har det mycket skönare :) Hoppas du vill dela med dig textledes :) Ha det gött!

Svar: Visst skriver jag sâ fort som jag kommer ât.Ipanema, vart ligger det? I Amadores eller Puerto Rico?
Yohanna i Las Palmas

2012-07-19 @ 13:37:01
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: AnneliH

Ipanema ligger runt hörnet, (där vid badstranden), där båtarna går mot Mogan, högt uppe på berget. Ett litet riktmärke kan vara en vit stor villa precis ute på hörnet av berget.

Ja, du har ju semester nu så stressa inte :) bara du skickar hit lite sol emellan varven :)
Ha dé :)

Svar: Jag ska kolla nästa gâng jag gâr förbi där.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-19 @ 18:14:41
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Freja

Så härligt det låter, lyllo er!

Svar: Jo vi har det ganska bra här. Ska INTE klaga ;)
Yohanna i Las Palmas

2012-07-19 @ 20:06:58
URL: http://blogg.amelia.se/reddevil/
Postat av: Ann-MarI

Önskar er en njutningsfull stressfri semester! Kramar

Svar: Tackar tackar! Detsamma ;)
Yohanna i Las Palmas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0