Skrivet den: 2012-07-03 Klockan: 00:53:37

Filmtajm: The Holiday

Jag gjorde det igen ;)
Fastnade framför en sån där amerikansk romantisk humor-film.
The Holiday >>>
 
 
 
Det är som vanligt; två tjejer med brustna hjärtan byter bostad över julhelgen, blir kära och allt slutar lyckligt.
Inget överaskande.
Inga tårar.
Och Älsklingen somnade i soffan ;)
 
Jag vet inte varför jag gillar sådana här filmer så mycket, men det gör jag. Det är som att läsa serietidningar, avslappnande.
 
Den får en 3:a av 5 möjliga.
Tidsfördriv.
Mys pys.
Och avslappning.
Och NATURLIGTVIS löööööööööve ;)
 
/Y
 
PS Angående de där fläckarna på väggarna >>> så uppdagades det, efter en noggrann undersökning av målarburkarna att det INTE stog samma referensnummer på dem.
Vem har gjort fel?
Hon som blandade eller jag som sa nummret?
Vem vet.
Jag fick i alla fall en ny burk med RÄTT nyans, så nu ska det väl bli fläckfritt här hemma :D DS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va irriterande med färgen. Men har du sagt ett ref.nummer, så är det väl hon i affärn som gjort fel.
Hoppas nu att det är rätt nyans ni fått ;)

Svar: Ja fast nu blev jag osäker på OM det var jag som sa fel ;) Men det ordnade sig till slut.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-03 @ 02:40:16
URL: http://barbaskon.blogspot.com
Postat av: AnneliH

Tur att det ordnade sig med färgen :)

Svar: Ja de var snälla som sa att det inte var JAG som sagt fel.
Yohanna i Las Palmas

2012-07-03 @ 12:21:17
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0