Skrivet den: 2011-09-27 Klockan: 00:15:29

Nu är det kväller...

...och dags att gå och knoppa.

I morgon är en viktig dag. Vi ska iväg och ta prover på Alexander IGEN. >>> Det har visst gått tre månader UTAN tid för operation, så då måste man göra om dem.
 
Jag har inte sagt något till honom än för jag var rädd att han skulle oroa sig i sömnen. I morgon berättar jag vad det är vi ska iväg och göra. Och jag hoppas så att han inte blir rädd och orolig.
Mamma är där och stöttar och håller handen.

En liten brasklapp inför morgonens Real Life.
Vi ska ta en titt på era linneskåp har jag tänk. Men mer om det i morgon.

Nu en god natt!

/Y

Kommentarer
Postat av: Maria

2011-09-27 @ 01:15:19
Postat av: Maria

Hej. tyckte de var lättare att skriva svar här. tackar så mycket.. vi trivs redan super bra.. aha.. shit de e ju en hel vetenskap de där.. ja vi har försökt de.. det är världens djungel speciellt när man inte förstår ett dugg.. jag har ansökt om att gå på spansk utbildning på distans via sverige. men min hemkommun är sjukt snåla. typ den enda kommunen i sverige som neckar en att gå distans. Vad heter den du gick? sprungit på några st när jag letat på nätet.



haha ja mogan las palmas är som att åka genom hela sverige när man bott här har jag förstått.. vår hyresvärd bor där och de har detta som semesterhus.. :P man blir bekväm.. Nä engelskan kommer man ingenstans med. Min engelska är jätte dålig men har faktiskt aldrig känt mig så grym som när vi flyttade hit.. :) klart.. känner inte heller till några andra svenskar här än.. min sambo känner några då han har gått sin massage utbildning här nere och vissa har stannat.. tack tack.. ja den är härlig..vi stormtrivs.. hälsningar maria..

2011-09-27 @ 01:23:15
URL: http://miiros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0