Skrivet den: 2009-10-03 Klockan: 02:11:40

2 oktober 2009 Snart är vi på väg

Ja som vanligt så sitter jag här på natten. Natten innan vi ska åka med en massa fjärilar i magen.
Väskorna är packade och jag tror att vi har allt med oss.
Men jag är nervös.
Missar vi planet?
Har vi med oss allt?
Har vi för mycket övervikt?
Kommer vi att få betala staffavgift?
osv

Samma sak varje år. Men det brukar ju gå bra och vi brukar få det underbart. Så varför oroar jag mig?
Jo för ibland så häner det oförutsedda saker som man inte är beredd på. Och det gillar jag inte. Men sånt är livet.

Jag ska försöka att skriva här under resans gång och berätta vad som händer. Och på mailen kan man nå mig precis som vanligt.

Hoppas att vi syns!
/Yohanna

PS Här får ni en liten bild från mitt födelsedagskalas när jag och Alexander skulle blåsa ut ljusen. Värsta blås- och spottkalaset blev det. Men kul. Tur att bara vi skulle äta tårtan. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0